  • Data: 2006-10-16 09:17:28
    Temat: Re: przeniesc kredyt czy nie? jak policzyc koszty..
    Od: piotrek <p...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sierp wrote:

    > Prosilbym o ewentualne rady, czy dobrym pomyslem jest przenosic
    > kredyt przy warunkach jakie podalem, czy tez moze sprobowac zmniejszyc
    > oprocentowanie w BPH (jest na to szansa? jak sie za to zabrac?).
    > Wszelkie zwiazane rady beda mile widziane

    Przerabiałem to ostatnio. Przenoszenie kredytów walutowych pomiędzy
    Bankami jest praktycznie nieopłacalne ze względu na różnice kursu kupna
    i sprzedazy dewiz. Bo zgaduję, że mBank tego kosztu Ci nie pokryje.

    Natomiast BPH jest bardzo spolegliwe w kwestii obniżania marży jeśli
    wspomniesz o przenoszeniu kredytu.

    Dyrektor oddziału może obniżyć prowizję chyba do 1.25%
    O więcej możesz prosić ale decyzja jest podejmowana w Centrali.

    Pozdrawiam

    Piotrek