    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Date: Sat, 26 Aug 2006 12:57:24 +0200

    m...@g...com napisał(a):

    > Chcę swoją KK "przenieść" z Multi do innego banku, tak żebym nie musiał
    > biegać po zaświadczenia o dochodach - na podstawie wyciągu z poprzedniego.

    Mam podobne pytanie. Przy czym dodatkowy warunek jest taki, że banku
    mają W OGÓLE nie interesować moje zarobki, tj. ich wysokość i sposób
    uzyskania (dane pracodawcy).

    Na razie doszedłem do tego, że Millennium nie spyta ani o wysokość
    zarobków, ani o ich źródło. Po prostu - rezygnacja ze starej KK, limit
    nowej = 110% poprzedniej. Oprocentowanie podobno negocjowane.

    Kto da więcej?

    Dyskont bankowy pod nazwą mBank zaczyna mnie po prostu bardzo mocno drażnić.
    KK money.pl wygląda ciekawie, ale wymagają podania danych finansowych,
    nawet przy przenoszeniu karty.
    Inne karty "na dowód" to także pic i fotomontaż - przynosić zaświadczeń
    nie trzeba, ale informacje trzeba podać - bank sobie sam je weryfikuje i
    na tym polega cała różnica...