  • Data: 2006-08-27 08:37:52
    Temat: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Od: "gregoryj" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Wytłumacz to BZWBK. :-)

    jedne banki maja takie procedury,inne maja inne procedury. ja korzystam
    z tych co najmniej zalatwiania jest, a reszte omijam z daleka (no chyba
    ze oferta jest jakas super). by the way w bzwbk mam karte money.pl (ale
    na podstawie zaswiadczenia o dochodach)

    bo nikt do mnie nie oddzwonił z oddziału, że przyznano mi kartę i
    mam przyjść i
    > podpisać umowę. Po ok. 3 tygodniach od złożenia wniosku bez kontaktu ze strony
    > banku polazłem do oddziału i powiedzieli mi, że karta jest przyznana i mogę
    > podpisać umowę. Potem za pierwszy okres rozliczeniowy nie przyszedł wyciąg,
    > bo "nie mieli danych korespondencyjnych w systemie", mimo że KK do mnie do domu

    >Hie hie, znam ichniego ICBSa (miałem z tym bankiem krótki "romans") i
    >jakoś mnie to nie dziwi. :-)

    tak na marginesie, jak sie chociaz raz przeczytalo procedure zakladania
    karty i wyciagu do niej, to nie ma problemow i wyciagi chodza, ale jak
    sie nie przeczytalo to chodza klienci, wku....ją się, oddają karty
    itp. ogólne niezadowolenie wtedy. a wystarczy tylko przeczytac :-)