eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw"przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni" › Re: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni"
  • Data: 2010-05-12 04:54:51
    Temat: Re: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni"
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hscjh1$luc$1@news.onet.pl...

    > nie buj zaby - ciebie nie pobije... za cieki jestem

    ja bym cię durniu do szkoły wysłał, ale na to jesteś raczej za głupi i nic
    ci już nie pomoże.

    > ptysiu a jak tam twoja klamstwo jakoby to ryzy z bronkiem liste na lot
    > ukladali?

    sławciu durniu, to akurat jest fakt, z prezydentem mieli lecieć
    dziennikarze, a generałowie oddzielnie, o machlojkach z samolotami przed
    odlotem musisz sobie sam poszukać (jeżeli rzecz jasna potrafisz). Prezydent
    pod rządami krwawej bandy ryżego gaulaitera nie miał nic do powiedzenia czy,
    czym i z kim leci i chyba tylko takie niedouczone głupki jak ty o tym nie
    wiedzą, a teraz możesz w.ypierdalać.