eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw"przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni" › Re: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni"
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i
    to się wszystko zmieni"
    Date: Thu, 13 May 2010 23:59:11 +0200

    maniana pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ^
    hehe.. nigdy dobry z ortografii nie bylem;)... oczywiscie pisze sie "boj"

    > ja bym cię durniu do szkoły wysłał, ale na to jesteś raczej za głupi i
    > nic ci już nie pomoże.

    tak wiem - szkola to miejsce od ktorego ty trzymales sie z daleka... no
    i bylo pod goreke... wspolczuje ci... mnie w szkole uczono logicznego
    myslenia - to tez, jak widac, jest ci obce...

    > sławciu durniu, to akurat jest fakt,

    fakt jest taki ze to kancelaria zapraszala na poklad i przedstawilem ci
    dowody... ty natomiast dalej cos tam se pieprzysz tak jak ci ten twoj
    chory mozg podpowiada... glosy z kibla tez slyszysz?

    > z prezydentem mieli lecieć
    > dziennikarze, a generałowie oddzielnie, o machlojkach z samolotami przed
    > odlotem musisz sobie sam poszukać (jeżeli rzecz jasna potrafisz).

    potrafie w przeciwienstwie do ciebie i znalazlem jak wyzej, ale widze ze
    umiejetnosc czytania ze zrozumieniem to nie jest twoja najmocniejsza
    strona...

    > Prezydent pod rządami krwawej bandy ryżego gaulaitera nie miał nic do
    > powiedzenia czy, czym i z kim leci i chyba tylko takie niedouczone
    > głupki jak ty o tym nie wiedzą, a teraz możesz w.ypierdalać.

    slaby jestes...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. koncze ten nie rowny pojedynek, z idiota nie wygram, juz mnie
    sprowadziles maniana do swojego poziomu, a teraz pokonujesz
    doswiadczeniem...