    From: WOJSAL <w...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przykładowy fraud - co nas chroni?
    Date: Mon, 07 Feb 2011 08:40:58 +0100

    W dniu 02.02.2011 20:40, kashmiri pisze:

    > Mam 20+ aktywnych kart z banków w 5 krajach, od 7 lat płacę kartami - może rzadko,
    ale wszędzie (również mail order i telephone order), w tym bezpośrednio na stronach
    sklepów.

    Jak myślisz, ile osób zna dane Twojej karty? W jakim tempie rosnie
    liczba osob, które znają dane Twoich kart? Przy zalozeniu, że wszystkie
    osoby ktore znaja dane Twojej karty sa uczciwe oraz są dyskretne,
    wszystko jest OK. Gorzej jak przynajmniej u jednej z tych osób nie
    będzie spełniony jeden z warunków (tj. uczciwosc, dyskrecja).

    > NIGDY nie zdarzył mi się fraud. Ani jednej nieautoryzowanej transakcji.

    Widocznie do tej pory nie trafiles na osobe nieuczciwa, ktora zna dane
    Twojej karty.

    Pozdrawiam,
    Wojtek