eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzymusowy wykup akcji prosper-bank - czy ktoś orientuje się w tym temecie ? › Re: przymusowy wykup akcji prosper-bank - czy ktoś orientuje się w tym temecie ?
    From: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przymusowy wykup akcji prosper-bank - czy ktoś orientuje się w tym
    temecie ?
    Date: Mon, 11 Nov 2002 20:55:05 +0100

    Osobnik podszywający się pod Piotr w swoim donosie
    news:aqojgh$3f4$1@foka.acn.pl napisał(a):

    > inna sprawa to upadek banku, a inna to przymusowe pozbawienie człowieka
    > własności
    > a może właśnie jemu zależało na odzyskiwaniu należności od syndyka ? :))

    Nikt go wlasnosci nie pozbawil a gdyby nie KB to pewnie Prosper by padl i
    zaden syndyk nie przynioslby mu pewnie ani grosza. Akcjonariusze sa na
    ostatnim miejscu w razie upadlosci.

    > na razie chcę się jak najwięcej dowiedzieć na ten temat - nie sądzę, aby
    > ludzie, którzy zainwestowali w to dużo pieniędzy tak łatwo się pogodzili
    > ze stratą

    KB nie jest winien straty jaka poniesli ale zarzadzajacy bankiem. Na wybor
    zarzadzajacych posrednio mial twoj znajomy wplyw. A poza tym piszesz, ze w
    91 wplacil 5 mln zlotych. rozumiem ze to zlotowki sprzed denominacji . Niech
    sie cieszy ze dostal nawet te 100 zlotych. Mogl nie dostac nic.

    > jeśli zobaczę jakieś dokumenty i wyroki sądów potwierdzające, że nie ma
    > szans na odzyskanie pieniędzy to po prostu poinformuję właściciela akcji,
    > że są nic nie warte

    Jesli wzial pieniadze juz nie jest wlascicielem zadnej akcji. Sprzedal je.

    > na razie próbował skierować sprawę do arbitra bankowego, ale oczywiście
    > ani nie spełnił procedur, ani sprawa się nie nadawała - człowiek nie zna
    > się na tym, ale szkoda mu pieniędzy

    Takie sprawy to nie do arbitra, tylko do sadu a ktory to juz niech sie
    wypowiedza na pl.soc.prawo

    Przemek

    --
    Test sygnaturki