  • Data: 2008-03-09 23:28:41
    Temat: Re: pseudo wyciagi w pseudo banku - mBank
    Od: "z80" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:41ea.000000c8.47d43ef4@newsgate.onet.pl...

    > Skąd wiesz, że nie wysyła?
    > Jeśli nie wysyła, to skąd mam go od 5 dni?
    Skad wiem ...
    mam konto firmowe w mBanku
    zona ez ma

    w piatek wieczorem i ja i zona skladalismy reklamacje!
    Na m linii wierdzili ze wlasnie rozpoczeli rozsyłanie wyciagow!

    O przypadku nie ma mowy - dwoch klientow bez wyciagow.
    W zeszlym miesiacu zona dostala ja nie

    W tej chwili rozmawiam ze sciemniaczem w mLinii ktory nawija ze wysylanie
    wyciagow jeszcze sie nie zakonczylo ....