    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pula wyczerpana, system zwieszony :D
    Date: Mon, 11 Oct 2004 22:06:12 +0200

    > Czyli zostaja nam domy maklerskie :)

    Mi sie udalo podpisac lokate ale ma pytanie.
    Mimo ze juz kupilem lokate prywatyzacyjna to moge nadal kupic sobie akcje w
    domu maklerskim?
    I jak to dokladniej wyglada.
    Przychodze tam i mowie, ze chce kupic akcje za np. 20 000zl.
    I co wplacam tam te pieniadze i czekam do dnia zakonczenia sprzedazy tych
    akcji. Wtedy oni obliczaja ile przy[ada na jdna osobe i tyle mi daja?
    Zakladam ze reducja napewno bedzie i zalozmy ze bedzie to 50%. To w moim
    przypadku dostane akcji za 10 000 a drugie 10 000 dostanje spowrotem w
    gotowce?

    I jeszcze jedno. Czy redukcja bedzie zalezna od kwoty ktora wplace? Tzna
    kazdy dostanie o iles tam procent mniej akcji, czy wylicza oni ze na jedna
    osobe przypada iles tam akcji i tyle kazdy bedzie mogl dostac?
    Dzieki za odpowiedzi