eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku › Re: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
  • Data: 2014-04-09 23:00:07
    Temat: Re: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mi zamkną dostep do starego interfejsu to nastepnego dnia dostaną
    > polecony z wypowiedzeniem. Duzo znosilem, ale tego nie zdzierżę na pewno.
    Dlatego wciąż "trzymam" IE8.
    Do normalnego przeglądania używam FF, a wszystkie operacje w mB wykonuję
    tylko z IE8, by nie mieli pomysłu mnie przełączyć.
    Wiem, że kiedyś nastąpi kres takiego działania i padnie z mojej strony
    pytanie, gdzie się przenieść.
    Niestety jestem zatwardziałym minimalistą i mam obrzydzenie do tych
    wszystkich wodotrysków.
    Pozdrawiam.
    WOJO