eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie o procedury - dotyczy kart kredytowychRe: pytanie o procedury - dotyczy kart kredytowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie o procedury - dotyczy kart kredytowych
    Date: Sun, 27 Nov 2005 22:03:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <dmaesm$cgg$1@achot.icm.edu.pl>
    <5ac98$4388c2e8$540a9585$25348@news.chello.pl>
    <dmahud$jqm$1@news.onet.pl> <dmaj5q$k7a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpi61.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1133125438 15780 83.31.214.61 (27 Nov 2005 21:03:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Nov 2005 21:03:58 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:5Qcv2Li5l7S9NfZ/compq+Tlgig=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370331
    [ ukryj nagłówki ]

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> writes:

    > Najpierw Ci warunkowo uznają, następnie sprawę weryfikują, składają
    > doniesienie do prokuratury i idziesz siedzieć. Jasne?

    Bez zartow, procedura reklamacji musi zakladac ze klient moze sie mylic
    i ze udowodnienie ze to jednak on kupil HDTV nie oznacza automatycznie
    przestepstwa.

    Co nie jest zreszta dziwne, sam wiele razy mialem watpliwosci co do
    transakcji z wyciagu i dopiero porownanie z kwitami wyjasnialo sprawe
    - jesli nazwa sprzedawcy na kwitach itd. jest inna niz "nazwa" sklepu
    (np. szyld) i/lub jesli adres jest np. z innego miasta to jest to
    normalne (sprzedawcy teoretycznie powinni tego pilnowac ale roznie
    sie zdaza).

    Taka reklamacja odbywa sie zwykle tak: sklep przesyla kopie podpisanego
    kwitu do swojego centrum, ono wysyla ja do banku, i ten nawet nie robi
    chargebacku tylko pokazuje klientowi jego wlasnoreczny podpis.

    Gdyby klient sie upieral, to musialby isc z tym do sądu (bank odrzuca
    reklamacje), i tez nie mialby do czynienia z prorokiem. Chyba ze zlozylby
    jakis dodatkowe doniesienie np. obciazajace bank lub sklep, to wtedy tak
    - skladanie falszywych zeznan i takie tam. Ale to juz inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1