  • Data: 2010-03-24 22:15:52
    Temat: Re: rachunek wspolny / smierc / co dalej
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > prawo bankowe nie mowi co sie dzieje
    > z rachunkiem wspolnym na wypadek smierci

    gorzej: zabrania dyspozycji na wypadek śmierci

    > banki blokuja polowe pieniedzy

    i to jest bez sensu. Małżeństwo biznesmena z dochodami 49.000zł
    i sprzątaczki z dochodem 1.000zł, 98% wpływów od męża 2% od żony
    a bank bezczelnie blokuje połowę środków. Po prostu bandytyzm!!!

    > co wiec robic?

    założyć każdemu współposiadaczowi indywidualny darmowy
    rachunek oszczędnościowy. I żyjący wspólposiadacz niech
    sobie przeleje całość środków na jego własny i wypłaci.
    A potem niech bank zamknie rachunek wspólny (najlepiej
    bez informowania banku że współposiadacz nie żyje).
    Chcę zamknąć. Dlaczego? Bo Tak! Ale Dlaczego? Bo chcę!