    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reakcje na nową belkę?
    Date: Mon, 13 Feb 2012 06:42:21 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 18:49:42 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pamiętaj o ograniczeniu (IIRC 760 PLN/rok/(chbya na instytucję) KJ

    Według ostatnich interpretacji skarbówki, zwrot za zakupy kartą nie jest
    sprzedażą premiową. Bo sprzedawca (sklep) i zwracający (bank) to nie ten
    sam podmiot. I dlatego bank powinien wystawić na koniec roku odpowiedni
    PIT, a klient doliczyć taki zwrot do swoich dochodów "z innych źródeł". Z
    tego co wiem jak na razie do NSA to jeszcze nie trafiło, więc trudno
    przewidzieć czy taka interpretacja się utrzyma.