  • Data: 2003-08-06 17:51:22
    Temat: Re: realizacja czeku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...fm> wrote in message
    news:1db7.000000ec.3f30c5cc@newsgate.onet.pl...

    > Nie wiem czy zrobisz to najszybciej ale najtaniej będzie w PKO S.A. a
    różnice w
    > cenie za taką usługę są obłędne !!! W Citibanku zapłacisz kilka albo
    > kilkanaście razy więcej !!!

    Hm... AFAIK w Citi w przypadku oddania czeku do skupu:
    1/ prowizja wynosi
    11. Czeki

    11.1. skup czeku krajowego lub bankierskiego w PLN 1% (min. 15 PLN, maks.
    200 PLN)

    11.2. skup czeku zagranicznego, bankierskiego 1% (min. 15 PLN, lub krajowego
    w walucie obcej maks. 200 PLN)

    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty/ckonto.pdf

    2/ kasa jed wyplacana 'od reki'

    Oczywiscie trzeba spelnic 3 warunki aby skorzystac z takiej mozliwosci... ;)

    1/ miec rachunek w Citi
    2/ czek powinien byc w USD [ale nie tylko] i platny w USA [w kraju waluty]
    3/ trzeba sie pofatygowac do oddzialu CitiGold

    i co mamy? Tanio, szybko, przyjemnie :)

    Maciej