  • Data: 2015-06-16 09:04:38
    Temat: Re: redundancja w autoryzacji
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jun 2015 08:34:32 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Że ma dostęp "online", to wierzę. Szukam wiedzy na archiwizowanie
    treści.
    > Operatorzy temu zaprzeczają.

    Rzadko się Liwiuszem zgadzam, ale tutaj muszę przyznać rację. Nie
    spotkałem się z sytuacją aby (poza wyjątkami o których później)
    operatorzy archiwizowali smsy (wszystkie). W znanych mi przypadkach
    spraw w sądzie treści smsów byływl wyciągane z telefonów (jeśli to
    było jeszcze możliwe). Wyjątkami są sytuacje, gdy ktoś już ma
    założony"namiar", ale to już trzeba sobie zasłużyć grubszą sprawą
    (wcześniej). Inna możliwość wyciągnięcia smsa od operatora to gdy
    wysłany sms nie został jeszcze dostarczony bo adrestat ma wyłączony
    tel.

    --
    Marek