  • Data: 2008-01-29 10:08:54
    Temat: Re: reklama BPH w radio...
    Od: M...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > no to w reklamie jużtego nie ujawniają - pewnie w "trosce" o klienta żeby
    > się biedaczek nie przeziębił, w drodze do banku...

    Zadzwon do Wejsa i nadaj mu sprawe. Niech dzwoni do banku i zapyta
    dlaczego klamia w reklamie :D
    Sam mialem ostatnio ochote do niego zadzwonic w sprawie BPH. Ich
    system internetowy wyslal moje pieniadze bez mojej wiedzy i zgody
    gdzies tam i do dzis jeszcze ich nie odzyskalem. Opisywalem na grupie.
    W tym tygodniu jak sie kasa nie znajdzie to ide do sadu. Prawnik
    zarobi i urzedasy w sadzie..