eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja podwojonej zapłaty kartąRe: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
  • Data: 2008-11-06 08:09:19
    Temat: Re: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gg wrote:
    > Gdzie powinno się reklamować podwójne ściągnięcie z konta zapłaty z towar?
    > Jedna próba się nie powiodła (jest slip) a druga powiodła. W historii
    > widnieją obie zapłaty na tąsamą kwotę. Na infolinii peko powiedzieli że
    > trzeba się zgłosić do sklepu i oni to mają wyjaśnić z firmą obsługującą
    > terminale i ewentualnie zrobićuznanie na kartę...
    > Mam pewne obawy o to czy pani sprzedawczyni sobie poradzi bo zakup był w
    > jakimś małym sklepiku.

    spychologia.
    Reklamujesz operacje w banku, a już oni ze sklepem wyjaśniają co jest
    nie tak.
    Przynajmniej tak to wygląda w przypadku kredytowych.

    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1