eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja zakupów skradzionym numerem KKRe: reklamacja zakupów skradzionym numerem KK - wybierz dobrą kartę
  • Data: 2005-03-17 23:03:18
    Temat: Re: reklamacja zakupów skradzionym numerem KK - wybierz dobrą kartę
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    anonymous wrote:
    > Witam!
    > Mam pytanie o to jak wygląda reklamacja w mBanku zakupów KK VC jeśli bym
    > stwierdził że ktoś się posłużył moim numerem ?
    Zasady opracowane przez banki są różne - sprawdź moje posty.
    Najgorsze jest to, że mBank:
    - nie pozwoli Ci zastrzec transakcji KK dopóki nie zostanie ona
    zaksięgowana...
    - możesz zareklamować transakcję, ale tylko jeśli zrobisz to _przed_
    wygenerowaniem zestawienia za reklamowane transakcje nie zapłacisz.
    W przeciwnym razem pomimo, iż nie są to Twoje transakcjie musisz
    zapłacić i za nie...

    > Załóżmy taką sytuację: składam polecenie stałego obciążenia KK w BOKu
    > operatora GSM np. w Idei. W tym momencie numer mojej karty gdzieś
    > wędruje ze wszystkimi moimi danymi na kartce papieru. Co prawda na
    > infolinii Ideii powiedzieli że formularz upowiażnienia daje się w BOK
    > tylko do przefaksowania i potem zabiera, ale i tak ktoś odbierze faks i
    > będzie mógł spisać dane. Na tym formularzu nie wpisuje się kodu CVV2,
    > czy to oznacza że karta jest bezpieczna ? W końcu Idea może pobrać
    > zdalnie pieniądze nie znając tego kodu, więc może ktoś inny też by miał
    > taką możliwość ?
    1. w mBanku możesz zablokować telefonicznie wszelkie transakcje internetowe;
    2. Możesz zablokować (sam) wypłaty z bankomatów i w placówkach banków;
    3. Możesz sam ograniczyć sobie dzienny limit transakcji a w razie
    potrzeby go odblokować.
    4. Możesz poszukać lepszej karty.
    > Próbowałem się coś więcej dowiedzieć w mLinii, ale ciągle wszyscy
    > eksperci od kart kredytowych są zajęci, a zwykli pracownicy infolinii
    > nie umieją odpowiedzieć na takie pytania.
    Niestety mojej żonie odmówili przyjęcia reklamacji - skandal;
    Złożyłem skargę i dostałem przeprosiny za nierzetelność "specjalistów od
    kart" ...
    > Pewnie ktoś pomyśli że wszędzie węszę spisek, no ale chciałbym znać
    > wszystkie realne zagrożenia.
    Nie.
    Wręcz przeciwnie.
    Większość patrzy tylko na cenę - 0 PLN za wydanie i... płacze gdy
    okazuje się, że karta im zaginęła a oni nie dopełnili wszystkich
    dodatkowych formalności i bank nie uznał ich reklamacji na transakcje
    przed zastrzeżeniem...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1