  • Data: 2022-12-15 09:33:23
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

> [...]
    bezpłatny czy płatny.

    > Zaś co do kompetencji - o "banku światowym" też nie doczytałeś, czym jest.
    > To nie jest bank, tylko agenda ONZ.
    > A to już jest dyplomacja.
    > I nawet USAńczycy nie mogli mu nie wydać wizy, bo wszyscy, co mogą pokazać, że coś
    > robią dla ONZ, mają prawo przyjechać do USA i poruszać się w jakimś tam promieniu
    (25 mil?)
    > od Columbus Circle.
    >
    > Władzy tam nie będzie miał żadnej, więc nic nie popsuje.
    > A widać dużo mógłby napsuć w kraju, skoro trzeba mu zatkać japę milionikiem
    rubel^H^H^H^H^Hdolarów rocznie.

    Nie, nie tylko do PiSuarów. Podtrzymałbym zdanie gdyby desygnowano na to
    stanowisko kogoś towarzystwa zwanego TVN czy Tusk. Dla mnie
    wykształcenie to nie tylko dyplom ukończenia szkoły. Ja zatrudniając
    kogoś w swojej firmie przede wszystkim weryfikuje czy pracownik ma
    jakiekolwiek pojecie o tym co będzie robił. Jednym słowem żadnych
    kwalifikowanych lekarzy na stanowisku ministra zdrowia a chłopów z
    dziada pradziada na czele resortu rolnictwa, a faceta z TV utrzymywanej
    z publicznych podatków  w banku.

    Znowu się mylisz, USAńcy mogą wszystko, nawet nie wpuścić na sesję ONZ
    szefa MSZ jednego z stałych członków tej organizacji.

    Wcale nie boję się o to że Kurski możne tam coś popsuć, bardziej niż o
    niego samego chodzi mi o irracjonalną  politykę i tego wszystkiego co z
    niej wynika dla Polski i  Polaków przez to cale towarzycho dobrane
    gdzieś w ciemnej uliczce.