    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczanie tranzakcji zagranicznych w Citibank Visa
    Date: Thu, 21 Aug 2008 22:25:12 +0200

    > Dokladnie.
    > Chociaz wypowiadali sie posiadacze kart platynowych i gold intensywnie
    > korzystajacy z nich za granica, ze rabaty i inne uslugi powiazane z KK
    > niweluja im wady wynikajace z kursow.

    eeeeeee mam doświadczenia z kartą silver i gold - nie ma żadnej różnicy (na
    szczęście gold jest służbowa więc kurs jest nieistotny),

    przyklad, podwojne obiazenie w obcej walucie (łaty) i kilka minut pozniej
    zwrot jednego z nich, a na wyciagu obciazenie i zwrot po innych kursach (to
    bylo kilka minut roznicy) oczywiscie w efekcie niekorzystne dla klienta,
    kwota niewielka, ale zawsze (na infolinii mozna bylo zglosic reklamacje)

    moze cos wiecej oferuje platyna, ale gold z pewnoscia nie....

    plus kk z Citi jest taki, ze jak jakis zagramaniczny hotel potrącił mi kase
    za korzystanie z barku (nie korzystalem z niego) to Citi zwrocil kase na
    konto jeszcze w dniu zlozenia reklamacji, generalnie wszystkie reklamacje sa
    rozpatrywane dosc sprawnie, ale widac nic za darmo, bo kursy (w
    jakiejkolwiek walucie poza PLN) sa kosmiczne...

    dlatego moge polecic kk Citi jako karte sluzbowa, wtedy kursy nie maja
    znaczenia, a zalety sa zauwazalne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS