  • Data: 2013-04-24 13:06:29
    Temat: Re: spłaszczenie SKOKów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    : Jak juz spadnie oprocentowanie depozytow w SKOKach, to bedzie to
    : glownie z powodu wiekszego naplywu pieniedzy do nich (skoro kase
    : "gwarantuje panstwo", sporo ludzi nie bedzie mialo juz oporow przed
    : lokowaniem w nich pieniedzy).

    Rydzyk nawołuje otwarcie do demontowania państwa polskiego,
    zatem SKOK Rydzyka (zwany czasami SKOKiem Stefczyka) wcale
    nie będzie lepiej chroniony... Natomiast państwo nieźle sobie
    radzi z wywrotowcem Rydzykiem, chroniąc sobą Rydzykowe SKOKi.

    Gdy berety z moheru uświadomią sobie, iż zawalanie się polskiego
    państwa może pociągnąć za/ze sobą utratę moherowych zaskórniaków
    złożonych w SKOKach Rydzyka, chęć do niszczenia państwa osłabnie.

    [dla mnie pasuje -- Rydzyk niszczy polskie państwo, DTusk niszczy
    SKOKI i broni się przed niszczycielską siłą moherów... przed laty
    byłem niszczony i przez państwo polskie i przez rzymskokatolicki
    Kościół; teraz te dwie potęgi nie współpracują ze sobą tak chętnie;
    fajnie by było, gdyby te dwie potęgi jakoś nakłonić ;) do budowania
    mnie... Rydzykowi obiecać niszczenie DTuska, DTuskowi komplementarnie
    zapowiedzieć niszczenie SKOKów?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'