eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisplata kk poleceniem zaplaty - bezpieczna?Re: splata kk poleceniem zaplaty - bezpieczna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: splata kk poleceniem zaplaty - bezpieczna?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 14:01:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <f5tjja$mvs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f5tfmg$3lm$1@news.onet.pl> <f5tggd$38h$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.239.205.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1182945706 23548 193.239.205.10 (27 Jun 2007 12:01:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2007 12:01:46 +0000 (UTC)
    X-User: adam_stawiszynski
    In-Reply-To: <f5tggd$38h$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201) Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:419110
    [ ukryj nagłówki ]

    Patrze, patrze a tu Karol S porozsypywal nastepujace haczki:
    > Bank-wierzyciel wysyła do banku-dłużnika PZ rano, a przelew dostaje tego
    > samego dnia po południu. Dzień wysyłki dobiera wtedy kiedy trzeba i to
    > na niego spada odpowiedzialność za odpowiedni wybór dnia. Ty masz tylko
    > zapewnić środki na koncie. Jeśli coś mu się pochrzani z datami, to jego
    > wina i nie powinien cię za to obciążyć karą.

    Ale co jesli bank-wierzyciel wysle PZ z samego rana a bank-dluznik
    przesle kase zbyt pozno i karta nie zostanie w terminie splacona?
    Bank od KK doliczy klientowi kare/odsetki i klient bedzie musial sie sam
    bujac z bankiem-dluznikiem.
    Kolega mial kiedys (fakt, dawno temu - z 5 lat temu) podobna sytuacje.
    PZ oplacal abo za komorke. Konto mial w Pekao SA, byla to filia
    'studencka', zlokalizowana przy osiedlu studenckim, nieczynna w okresie
    wakacyjnym (dla Lodzian - Lumumbowo). Faktury wakacyjne nie zostaly
    oplacone bo akurat ta filia banku miala wolne w wakacje i nie mial kto
    odbierac korespondencji, zajmowac sie tym itp. Po 2. nieoplaconej
    fakturze operator zablokowal telefon i naliczyl kare. Koledze zalezalo
    na czasie, naleznosc uregulowal, kare zaplacil, operator polecil scigac
    bank. Poszedl do banku (po wakacjach, jak juz ta filia byla czynna), pan
    z okienka powiedzial 'prosze zlozyc reklamacje na pismie, pismo nalezy
    zawiezc do naszej centrali w Lodzi'. Jak sie skonczyla sprawa, czy
    kolega dostal zwrot kasy od banku - nei wiem.
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1