    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spory problem
    Date: Tue, 31 Oct 2006 22:50:07 +0100

    > Druga sprawa to pozew cywilny wytoczony człowiekowi, który kaski nie
    > chce oddać (bezpodstawne wzbogacenie). Jak to się jednak robi, żeby
    > zdobyć jego dane, tego nie wiem - może jakiś prawnik coś napisze na
    > ten temat.
    >
    > PG

    no wlasnie, kase dostal ktos, ale nie wiadomo kto to jest, bo bank
    zaslania sie (i slusznie) tajemnica bankowa...

    błąd popełnił człowiek, ale pieniądze były przelewane przez firmę i
    dlatego skierowanie sprawy do arbitra bankowego nie jest mozliwe....

    napisze jeszcze na pl.soc.prawo ciekawy jestem co mi tam poradza

    pozdr.
    RobertS