  • 11. Data: 2005-07-22 15:51:01
    Temat: Re: sprzedawca pobiera "prowizje" za platnosc karta
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Dwa dni pozniej bylem w ogromnym Saturnie (odpowiednik
    > MM).

    Saturn jest odpowiednikiem... Saturna, a nie Media Markt'u. :-)
    W Polsce są sklepy tej "kosmicznej" marki (sam widziałem kilka)...

    m23m

  • 12. Data: 2005-07-23 12:50:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 22 Jul 2005 17:51:01 +0200, "m23m" <m...@o...pl> wrote:

    >Saturn jest odpowiednikiem... Saturna, a nie Media Markt'u. :-)
    >W Polsce są sklepy tej "kosmicznej" marki (sam widziałem kilka)...
    >
    >m23m

    A zeby bylo ciekawiej obie sieci maja wspolnego wlasciciela :)

    G.

  • 13. Data: 2005-07-26 07:57:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 16:07:40 +0200, Maciej Loret napisał(a):
    > Być może na szmaty jest więksa marża, ale na elektronikę też raczej nie jest
    > mała. Chyba, że xx=20, a x=8

    Na sprzęcie komputerowym prowizje są śmiesznie małe, niestety...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2005-07-26 08:06:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Na sprzęcie komputerowym prowizje są śmiesznie małe, niestety...

    Nie znam się, nie wiem, ale jak wytłumaczyć to, że ten sam sprzęt kosztuje
    czasem 20% więcej bądź mniej?
    Wystarczy uruchomić któryś z serwisów do porównywania cen. W Polsce i nie
    tylko.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2005-07-26 09:50:23
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasem 20% więcej bądź mniej?
    > Wystarczy uruchomić któryś z serwisów do porównywania cen. W Polsce i nie

    ano tym, że ceny ciągle spadają...
    kupuje pod klienta laptopa za 3000 zł - klient rezygnuje, laptop lezy mi na
    półce, a po tygodniu laptop w hurtowni kosztuje 5-10 % mniej...

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-07-26 20:53:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "gasper" <g...@p...comp> writes:

    > ano tym, że ceny ciągle spadają...
    > kupuje pod klienta laptopa za 3000 zł - klient rezygnuje, laptop lezy mi na
    > półce, a po tygodniu laptop w hurtowni kosztuje 5-10 % mniej...

    To podaj adres sklepu, ktory kupi dla mnie laptopa (co tam laptopa,
    nawet nietypowa plyte glowna) jesli nie bedzie mnie wczesniej znal
    i bez zaliczki > 5-10% ceny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-07-26 21:47:42
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > To podaj adres sklepu, ktory kupi dla mnie laptopa (co tam laptopa,
    > nawet nietypowa plyte glowna) jesli nie bedzie mnie wczesniej znal
    > i bez zaliczki > 5-10% ceny.

    większość sklepów internetowych....
    tam nawet wpłacając zaliczke możesz towar oddać w ciągu 10 dni

  • 18. Data: 2005-07-27 05:33:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > większość sklepów internetowych....
    > tam nawet wpłacając zaliczke możesz towar oddać w ciągu 10 dni

    Więc skoro klient nie odbiera zamówionego towaru, możesz go oddać?
    Wówczas nic nie tracisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2005-07-27 06:58:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 10:06:48 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Nie znam się, nie wiem, ale jak wytłumaczyć to, że ten sam sprzęt kosztuje
    > czasem 20% więcej bądź mniej?

    Branża komputerowa ma tą niemiłą cechę że ceny potrafią się bardzo szybko
    zmieniać... Często po prostu kolejna dostawa to inna cena. Druga sprawa to
    średnia aktualność cenników na stronach firm - nieraz okazuje się na miejscu
    że ta niższa cena to owszem jest, ale sprzętu nie ma... Są też mniej uczciwe
    sklepy które po prostu wabią niskimi cenami na stronie - a gdy klient jest
    już na miejscu, to macha ręką na tych parę złociszy...

    20% o których mówisz to jakiś kosmos - chyba że masz na myśli sprzęt typu
    głośniki komputerowe (duża marża), panele LCD (ceny cały czas lecą w dół)
    albo drukarki...

    Pozdrawiam,