  • Data: 2014-12-12 11:03:55
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm8k42l.pg.proteus@pl-test.org...

    > Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
    > To się nie zmieniło.

    Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło.
    Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły
    się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają
    przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest
    siła przyzwyczajenia.
    Teraz nie mam wyboru - muszę się zacząć przyzwyczajać do jakiegoś innego
    interfejsu i w tym sensie są one jednakowe - wymagają przyzwyczajenia się
    (większa funkcjonalność w tym sensie może być nawet wadą). Takiego działania
    jak zalogować się, aby się zapoznać w ogóle nie biorę pod uwagę. Jak się
    loguję to wyłącznie po to aby coś zrobić (jak mam z czymś problem to się
    wk.. ) a przyzwyczajenie przychodzi z czasem. Do tej pory wiedziałem, że to
    co chcę zrobić, najszybciej zrobię w starym więc nigdy się do nowego nie
    zalogowałem bo po co.
    Oglądanie czyjegoś programu to jak zapoznawanie się z nową grą - nie rajcuje
    mnie (gry odchorowałem na etapie Commodore64 i jestem uodporniony). A tak w
    ogóle to jakbym miał poświęcać czas na "zapoznawanie się" to jest masa
    innych programów które byłyby przed interfejsami banków.
    P.G.