  • Data: 2015-01-02 11:48:19
    Temat: Re: stary mbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m83lep$hql$...@n...news.atman.pl

    > Nie można rozciągać kręgosłupa -- pierwsza interpretacja odpada.
    > Kręgosłup nie jest aż tak samodzielny -- druga interpretacja także odpada.

    Mam koszmarne myśli związane z rozciąganiem kręgosłupa
    i ewentualną (kwestionowaną) samodzielnością. Biegła
    pisze, że ja sam podejmuję ćwiczenia rozciągające, zaś
    ja twierdzę, że i sam, i z terapeutami, mając na myśli
    rozciąganie różnych mięśni mego ciała.

    Z jakiegoś powodu ludzie kiedyś porównywali mnie do Leppera.
    W wypadku Leppera rzeczywiście istotne jest, czy kręgosłup
    (szyjną część) Lepper rozciągał samodzielnie, czy z pomocą
    ,,terapeutów''.

    -=-

    Sąd ma poznać rzeczywistość na podstawie zgromadzonych dowodów,
    na dodatek to strony gromadzą i przedstawiają dowoy, nie sąd.
    Sąd ma zapoznać się z przedstawionymi dowodami i zbudować
    w swojej wyobraźni model świata w oparciu o te dodowy, aby
    następnie dokonać oceny sytuacji w świetle obowiązującego prawa.

    Co może wyobrazić sobie sędzia czytający takie coś?

    Sam podejmuje ćwiczenia rozciagajace
    Kręgosłup, nagrzewa się lampami i poduszka

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/renta/_MG16671
    i.PNG

    IMO albo stryczek, albo nadgorliwość kręgosłupa sięgającego po lampy czy poduszkę. ;)

    IMO sytuacja ta wiele tłumaczy w postawie posłow:

    poseł jechał samochodem prywatnym a kręgosłup posła -- służbowym

    -=-

    Kręgosłup można giąć, ale rozciąganie kręgosłupa jest niebezpieczne,
    gdyż grozi rozsypaniem kręgosłupa -- kręgi z dyskami nie są połączone.
    (jedynie stykają się -- choć internet ;) czasami uważa inaczej)
    Od głowy aż do krzyża ;) dyski z kręgami ,,przeplatają się'' a całość
    jest utrzymywana za pomocą gorsetu mięśniowego, czyli mięśni i więzadeł.
    Próba rozciągnięcia kręgosłupa doprowadzić może do rozsypania się tegoż
    kręgosłupa i do uszkodzenia nerwów (rdzenia kręgowego i korzonków nerwowych)
    oraz naczyń krwionośnych. (słowem -- do rychłej śmierci właściciela kręgosłupa)

    -=-

    Ale biegły sądowy neurolog

    () potrafi rozciągnąć kręgosłup
    lub
    () uważa, iż kręgosłup potrafi nagrzewać się lampami i poduszką.

    -=-

    Zaraz zapewne odezwie się nawiedzony ,,bagnet'' sądowy, zauważając
    przykładowo ,,doklejenie''. :) (gdy brak argumentów, trzeba użyć
    ,,bagnetu'')

    -=-

    Wracając do tematu -- zostałem zmuszony do zapoznania się z historią
    lania do ZUSu i zauważam, że w ,,nowym mBanku'' jest to całkiem łatwe.
    [oby było czym lać]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'