  • Data: 2009-08-25 19:22:41
    Temat: Re: suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
    Od: "Jan" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h7169s$ct3$1@inews.gazeta.pl...
    > przeciez on zarabia na naiwnych...
    >

    > wole czytac pana Bialka powinno byc z duzej litery Pana

    Nikt Ci nie każe płacić abonamentu i korzystać z jego serwisu.
    Ja nie płacę i nie korzystam ale nie dlatego że mnie nie stać tylko mam inny
    pomysł na rynek.
    Co do prognozy Wojtka to sierpień się jeszcze nie skończył i wszystko się
    może zdarzyć i może się okazać że miał rację.
    A nawet jeśli nie, to kto z nas nigdy się nie pomylił w ocenie rynku?