  • Data: 2009-05-23 11:03:00
    Temat: Re: sukces OFE
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Błachnio pisze:
    > A kto tak twierdzi?

    Ty, insynuując, że istnieje jakaś "właściwa" wolność i jest ona inna.
    Zabieg typowy dla manipulacji i propagandy.

    > Możesz
    > zaklinać rzeczywistość i walczyć z "systemem". Twoja wola.

    Ja za to daję Ci prawo do akceptacji lub nawet pokornej zależności od
    systemu. Tylko nie zmuszaj innych do jego powszechności, bo będziesz
    totalitarystą.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl