  • Data: 2006-05-02 20:32:31
    Temat: Re: szanse m3odegoma3?enstwa na dom?
    Od: "Adam" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest najgorzej tak na pierwszy rzut oka. Mysle, ze na 170k PLN da sie
    > zalatwic i to bez wiekszych problemów.
    > Zalezy jeszcze jaki macie staz pracy i jak daleko wstecz mozecie wykazac
    > dochody z umów zlecen.

    Żona jest 1,5 roku na 2 umowach na czas określony, od lipca przechodzi na
    stałe, a oprócz tego na umowie zleceniu od 9 m-cy,ale spodziewamy się,że
    wytrzyma jeszcze z rok...
    Ja jestem na etacie od 3 lat, teraz dorabiam sobie na umowie zleceniu już
    trzeci miesiąc i nie spodziewam się,żeby to miało się zmienić w ciągu paru
    najbliższych lat.. ;-)

    > Te 10k to pochloną Wam oplaty zw. z nabyciem nieruchomosci, no chyba ze
    > kredyt sfinansuje je równiez.

    A czy ktoś mógłby lekko przybliżyć jakie to są opłaty, bo dopiero zaczynam się
    rozglądać i jeszcze bardzo słabo się orientuję (a już mnie to wszystko
    przeraża!).. DO BOJU!!! ;D