eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wnioskuo konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
  • Data: 2006-11-28 17:02:05
    Temat: Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wnioskuo konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > planuję coś, co bez pomocniczego konta firmowego konkretnie w tym jednym,
    > > chamskim, zapyziałym mBanku nie jest możliwe do zrealizowania...
    >
    > A spróbuj np. przelewy24.pl. CO prawda zapłacisz prowizję, ale możesz
    > przyjmować wpłaty prosto z mBanku. Taki mTransfer z pośrednikiem
    > eliminującym konieczność zakładania rachunku w tym banku.

    zainteresował mnie ten temat. Może jestem w błędzie, ale obawiam się, że
    http://przelewy24.pl/ nie przyciągną aż tylu klientów co zwykły mTransfer

    no i sprawiają, że pośrednik może powodować dodatkowe opóźnienia wpływu
    i jeszcze każe sobie płacić. Zależnie od tego, czym nasza koleżanka chce
    handlować (czy są to towary lub usługi wysokomarżowe czy niskomarżowe),
    dodatkowe 3% kosztów może spowodować, że niejeden biznes straci sens.

    pozdr
    Aleksander

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1