  • Data: 2010-10-28 21:53:10
    Temat: Re: tematy łóżkowe...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Znalazłem przypadkiem coś dla Ciebie:
    > http://interwencja.interia.pl/news?inf=1550133

    > Myślę, że powinieneś tam pojechać Swoim Volvo (domniemywam, że Pani Mercedes już
    Cię opuściła) i pomóc tym biednym ludziom w walce
    > z Biskupem.

    Nie opuściła. :) Mam uszkodzony kręgosłup -- raczej nie pojadę w najbliższych dniach.
    :)

    Wojna o proboszcza. Od dwóch miesięcy parafianie z Szelkowa
    na Mazowszu strzegą dostępu do swojego kościoła i plebanii.
    Wszystko przez decyzję biskupa, który wysłał ich proboszcza
    na roczny urlop. Wierni są oburzeni. Twierdzą, że nie ustąpią
    dopóki ksiądz Marek nie wróci na plebanię. Żaden inny duchowny
    nie ma tam wstępu.

    Z wolą władzy (legalnie wybranej czy narzuconej siłą) trzeba liczyć się. :)
    Nie jestem Rydzykiem, aby kwestionować władzę biskupa wysyłającego swego
    poddanego (proboszcza) na urlop. :) Rydzyk (i jego imperium) kwestionuje
    wyroki swych władz -- ja nie. Rydzykowi Kudrycka przeszkadza, mnie władza
    pomaga -- za słabo!!! Władza (normy polskie i międzynarodowe) mówi, że komin
    powinien ciągnąć powietrze do góry, nad dach budynku, cieci (eks-ciecie?)
    twierdzą, że ma być tak, jak biskup Ozorowski nakazuje. :) Ja nie narzekam
    (i nie narzekałem) na władzę. :) Zważ, że ani Ozorowski nie jest dla mnie
    żadną władzą (mam już swój własny kościół) ani kopania nie jest moim
    przełożonym od jesienie 1989 roku. :) Nie jest władzą sąsiad zastawiający
    mi wjazd do garażu swoim samochodem, ale jest swego rodzaju władzą policja
    państwowa czy straż miejska -- a ci panowie pomagają mi w ,,rozmowach'' ;)
    z sąsiadami stawiającymi swoje samochody na podjeździe do mego garażu. :)

    Ponieważ nie każdy ;) pojmuje, wyjaśniam, że ja nie toczę (pod górkę?) wojny z
    władzami. :)
    Władze i prawa -- sprzyjają mi. :) Nawet niemiecki papież, Benedykt XVI sprzyjał mi,
    gdy
    jeszcze był moim (swego rodzaju) przełożonym. Od jakiegoś czasu mój Kościół nie
    uznaje nad
    sobą władzy biskupa Rzymu. :) (i jak na złość? -- Benedykt XVI przestaje mnie wtedy
    właśnie pomagać; może nie warto było zrywać tej zależności?)

    Ja nie Rydzyk i nie Pieronek -- mnie władze sprzyjają a rozporządzenia moich władców
    są dla mnie zazwyczaj łaskawe. To Pieronek wił się jak piskorz przy okazji lustracji.
    To Rydzyk (i całe jego imperium) narzekało na minister Kudrycką i na Platformę
    Obywatelską -- partię, która uzyskała przewagę w różnych wyborach. :)
    (prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych)

    To nie ja jestem buntownikiem, ale biskupi. :)
    I chyba warto o tym napisać WYRAŹNIE. :)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 . .
    428
    | 730 09 1112 16 18 . . 734 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 407
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 699 1|y 390