eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiteraz padło na mBankRe: teraz padło na mBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Zeus" <z...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: teraz padło na mBank
    Date: Tue, 14 Sep 2004 11:50:00 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: k...@p...onet.pl@81.210.16.205
    Message-ID: <ci6ere$c5l$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <ci6d47$4bp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.16.205
    X-Trace: news.onet.pl 1095155374 12469 81.210.16.205 (14 Sep 2004 09:49:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Sep 2004 09:49:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315652
    [ ukryj nagłówki ]

    Masz racje: uwazam ze mbank powinien dac swoim WSZYSTKIM klientom
    informacje o tym, ze cos takiego krazy w necie. I to na pierwszej stronie
    domowej. Znam wiele osob, ktre nie znaja sie na internecie i sa laikami w
    tej kwestii, a na cos takiego poszylyby jak rybki na przynete.
    Mysle, ze mBank powinien dokldnie opisac problem i w tej kwestii powstrzymac
    falszywych juzerów.
    Zakladam sie, ze nic nie zrobia.
    Na razie o przekonanie :-)

    Pzdr
    zeus@@@



    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:ci6d47$4bp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:03, kiedy S.T. napisał(a) co
    > następuje:
    > > Zobaczcie:
    > > http://www.m-bank.biz/
    > >
    > >
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    59016&t=659016&sr=dd&pn=1
    > >
    > Sprawa jest jasna, ale pojawia się jedno pytanie: ile czasu zajmie
    > mbankowi zablokowanie fałszywej strony?
    > To w końcu miara dbałości firmy o klientów.
    > I druga kwestia - czy mBank, skutecznie zawiadomiony o przekręcie nie
    > powinien stanowczo ostrzec (choćby za pomocą oficjalnego mailingu)
    > swoich klientów? Stanowisko wyrażone na ichnim forum niekoniecznie trafi
    > do wszystkich zainteresowanych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1