    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Date: Sat, 27 Feb 2010 15:42:56 +0100

    > Tak pokazało mi jaki jest kurs i ile powinienem dostać. Jako, że
    > transakcja doszła do skutku po niecałej godzinie kurs znacząco się nie
    > różnił a dla kwoty jakaś zadysponowałem nie ma to kompletnie żadnego
    > znaczenia. Przy większych kwotach oczywiście trzeba to przemyśleć i albo
    > handlować małymi porcjami albo w ogóle wybrać inną metodę. Tak jak już
    > napisałem, do małych kwot powinien się walutomat sprawdzać dobrze. No
    > zobaczymy, bo w poniedziałek puszczam kolejne zlecenie.

    rozumiem, dzieki za info...czyli po godzinie znalazl sie ktos kto
    sprzedal Ci EUR?
    jezeli spread jest niewielki to mozna za pomoca walutomatu dokonywac
    spekulacji walutowych (bez lewaru oczywiscie)

    wygląda na to, że też będę się musiał przeprosic z WBK
    i zaloze tam sobie konto walutowe zebym nie musial placic za przelew
    walutowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS