    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: też sobie prognozuj
    Date: Sun, 03 Jan 2010 18:44:21 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A zrobic z emeryturami i rentami wyplacanymi przez ZUS?
    >
    > Leszek

    Spytaj tych co rządzą, rządzili i będą rządzić a nie mnie. Potem napisz co
    odpowiedzieli. To że system emerytalny padnie jest pewne bo da się to policzyć.
    Im bliżej do upadku tym termin można dokładniej określić. Przyrost naturalny
    mamy marny, co cwańsi wyjeżdżają żeby zrobić sobie trochę lepiej. Jakiś gostek w
    tv opowiadał jakie to będą super emerytury za 20 lat. O oszałamiających kilkuset
    złotych mówił. No chyba że wprowadzą nierealny do przeżycia wiek emerytalny.
    Wtedy trochę większe dla tych co cudem dożyją. Absolutnie mi nie żal tych co
    płacą i liczą na emeryturę. Niektórzy naiwnie jeszcze twierdzą ze muszą dostać
    bo takie jest prawo. Jak bym mógł to już dzisiaj bym ich uśpił. Chociaż nie.
    Większą satysfakcję będę miał jak będę oglądał boje staruszków pod pustymi
    śmietnikami. Żeby system emerytalny przeżył potrzebny jest cud. Na przykład
    znalezienie niewyczerpalnego złoża oszlifowanych diamentów albo ogromnych złóż
    ropy i gazu gdzieś w kieleckim. Za kilka lat nie będzie tutaj ropy. Bo ruski
    zbudował sobie rurociąg do Chin. Kupią wszystko co wydobędzie i nie będą się
    targowali. Bez ropy wszystko tutaj padnie, nie tylko ZUS.