eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 11:02:38 +0200
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 27
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <hunb9b$2h1$1@opal.icpnet.pl>
    <d...@z...googlegroups.com>
    <huneie$64e$1@opal.icpnet.pl> <s...@p...org>
    <hunu7m$v8b$2@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <s...@b...chello.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1276160555 15262 82.210.139.160 (10 Jun 2010 09:02:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2010 09:02:35 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 10859
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-22-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529470
    [ ukryj nagłówki ]

    czw, 10 cze 2010 o 10:38 GMT, Wojciech Bancer napisał(a):

    >> 2% to moze byc roznica powodujaca przesuniecie sie z 1 miejsca w
    >> wyszukiwarce cenowej, np. na 5, czy moze nawet 10 jak jest duza
    >> konkurencja, i teraz pomysl, jak to sie odbija na sprzedazy...
    >
    > Tak. Ale to różnica dla sprzedawcy, nie dla klienta.
    > A klient może przecież płacić przelewem jak chce tą niższą kwotę.

    Ale w wyszukiwarce widzisz cene bazowa, oczywiscie moze sie zdazyc ze jakis
    sklep bedzie mial cene bazowa do ktorej bedzie przyslugiwal rabat za
    platnosc przelewem, ale w wyszukiwarce bedzie widoczna ta cena bazowa,
    WYZSZA, przez co produkt tego sklepu spadnie na nizsza pozycje, przez co
    bedzie mial mniejsza szanse na zakup, rozumiesz?

    > Na razie wszyscy się skupiają, żeby mi udowodnić, że podwyższanie
    > ceny za płatność kartą, zamiast "rabatu za gotówkę" jest ewidentnie
    > w interesie sprzedawcy. :)

    Sa klienci ktorzy sprawdzaja organoleptycznie koszty zakupu, sprawdzaja czy
    sa rabaty ok, i wtedy do nich pasuje Twoj sposob rozumowania, ale pewnie
    znaczna wiekszosc wchodzi na wyszukiwarce i wybiera najtansza pozycje w
    wyszukiwarce, a najtansza to bedzie zdecydowanie ta bez mozliwosci rabatu
    juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1