    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: transakcje na znikome kwoty
    Date: Thu, 21 Oct 2010 06:59:52 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:09:21 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Mam dość pilną potrzebę wykonania około stu transakcji internetowych
    > jedną z kart (pewien czas temu zapomniałem o jej istnieniu a nie chcę
    > jej jednak zamykać a tu wznowienie 250 zł, więc już wolę gdzieś
    > powplacać tę stówkę w kawałkach. Limitu kwotowego chyba nie dam rady
    > wykręcić. Cyrków typu jeżdżenie na Neste i sto transakcji tankowania nie
    > chce mi się wyczyniać. Zazwyczaj spotykam się w necie z ograniczeniem od
    > dołu kwoty transakcji w wysokości 1,01 zł. Jako że będą to tak czy
    > inaczej transakcje "bezzwrotne" i zapewne skończy się na jakichś
> [...]

    Mi jeszcze przyszedł do głowy pomysł z doładowaniem telefonu tylko, że
    tutaj min. to 5pln no ale jeżeli masz jakiś pre-paid to cała kwota jest
    Twoja. Tudzież możesz zacząć sprzedawać doładowania hłe hłe.
    Z allegro, to chyba jeszcze możesz sobie obciążyć konto na allegro
    wystawiając ogłoszenie na otodom albo otomoto czy tam innych ich
    serwisach. Tylko, że to działa tak, że na koniec miesiąca dostajesz
    podsumowanie i następuje obciążenie Twojego konta na allegro. Jak ktoś
    dużo ogłoszeń wystawia, to ma powiedzmy darmowy kredyt na ileś tam dni.

    --
    xbartx