  • Data: 2004-03-06 07:10:36
    Temat: Re: tranzakcja- szczegoly jak zaplacic za dom
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jari" <r...@s...net> wrote in message
    news:BW92c.20480$xO4.10812@newssvr29.news.prodigy.co
    m...
    > Dokladnie tak sugerowalem ale sprzedajacy byl tak przestraszony ze nie
    > chcial sluchac mojego argumentu

    Szkoda :-( Dodam tylko, ze oczywiscie oswiadczenie o dobrowolnej egzekucji
    komorniczej dotyczylo obu stron, takze sprzedajacego gdy do jakiejs daty nie
    udostepni lokalu w stanie odpowiadajacym mi. Stan ktory mi odpowiadal tez
    byl opisany w akcie (ale bez zbytnich szczegolow): czyli zostaje takie a
    takie wyposazenie a inne ma byc uprzatniete wraz z piwnica. Proste. Szkoda,
    ze czasami ludzie maja dziwne obiekcje. U mnie wszystko przebieglo
    spokojnie: wyslalem SMSa ze przelew poszedl, nastepnego dnia rano dostalem
    (SMSem) odpowiedz ze kasa jest.