  • Data: 2002-08-28 20:14:55
    Temat: Re: troche NTG -ale moze jednak
    Od: "Przemek" <p...@p...NOSPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:akgebh$hnu$1@news.onet.pl...
    > zapytac
    >
    > no wlasnie - najchetniej samo ubezpieczenie na zycie - bez zadnych
    dodatkow
    > typu fundusze itp. Place i mam ubezpieczenie :)

    Jeśli ma być bez części inwestycyjnej, to wybór chyba prosty - zwykłe
    terminowe ubezpieczenie na życie (a nie "życie i dożycie", "inwestycyjne",
    "z funduszem", "emerytalne" itd.).
    Może być np. w ING NN, można dokupić sobie umowy dodatkowe gwarantujące
    wypłatę w przypadku śmierci w wypadku, ciężkiej choroby, niezdolności do
    pracy itp. Oczywiście obowiązuje prosta zasada - jeśli w czasie
    obowiązywania umowy nie zajdzie "zdarzenie ubezpieczeniowe", to zapominasz o
    wpłaconych składkach, nie dostajesz żadnych pieniędzy.

    Przemek