    From: "vurt" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: trudne pytanie albo pytanie do wróżki :)
    Date: Thu, 26 Feb 2004 09:44:37 +0100
    Sender: v...@o...pl@routy.comnet.krakow.pl

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:c1k84c$c4e$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "vurt" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > weź w PKO BP jeśli dostałeś ich zgodę

    dostałem , właśnie ide podpisać ...

    > w GE już nie dostajesz po kursie średnim ale po kursie kupna, a spłacasz
    po
    > kursie sprzedaży

    własnie
    chyba wole spać spokojnie i nie zaczynać dnia od nerwowego sprawdzania
    kursów ..

    > poza tym jak polepszy ci się, to możesz w PKOBP nadpłacać od pierwszego
    > dnia - w GE jeśli wciągu 3 lat nadpłacisz więcej niż 10 % to tracisz
    > promocję polegającą na zwrocie kwoty prowizji

    ogólnie ten GE wypadł gorzej ,obsługa jest w stylu akwizycji czyli
    szybko, brak czasu i konkretnych informacji ,podpis tu podpis tu i
    konsultant już
    biegnie do kasy po prowizje za przyznany kredyt :)
    i oczywiście wciskają na maksa CHF i raty stałe.

    PKO BP zaskoczył mnie obsługą , kompetentna miła ,kojarząca klientów ..
    sama pani konsultant zaproponowała obniżenie prowizji tzn. (lutowy murator)
    czasu ile chce itp.

    > nie podałeś na jaki termin jest kredyt, a od tego trochę zależy

    podałem pko 15 lat , GE 20 lat

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz