  • Data: 2010-06-02 07:43:12
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    news:hu3skg$mmq$1@news.onet.pl...

    > Ja wyroków nie wydaję.
    >
    > Wręcz przeciwnie. Bronię pilotów, na których wyrok został wydany już
    > godzinę po katastrofie. Już wtedy widziałem w TV jakiegoś rosyjskiego
    > oficjela, który stwierdził, że to był błąd pilotów i tupolew był
    > sprawny. A później ten wyrok został tylko potwierdzony przez rosyjską
    > komisję, która wybieliła Rosjan z jakiejkolwiek odpowiedzialności.

    Ta, a największą zbrodnią było, że Ruscy nie wybudowali w tym miejscu
    nowoczesnego lotniska. Ludzie zacznijcie myśleć!!! To jest jakieś z dezolowane,
    wysłużone lotnisko wojskowe, na którym w tym dniu nawet maszyny rosyjskie nie
    siadały. Nasi piloci do końca czekali aby prezydent odwołał "samobójczy" rozkaz.
    Załoga była kompletnie nie doświadczona, bo PiS, aby dokopać ruskim zrezygnował
    z symulatorów. Kapitan zastąpił kapitana, który odmówił Prezydentowi lądowania w
    niebezpiecznych warunkach. Więcej Wam potrzeba? I do szaleńca, który tu brednie
    wypisuje a nawet Polskich nicków nie używa. Tak Ty i Twoi idole w końcu
    doprowadzą do najazdu ruskich, bo kto zdzierży ciągłe podgryzanie przez kundli.
    10 kwietnia to zemsta opatrzności za skrzywianie historii, za zakłamywanie wagi,
    za zapominanie, kto sprowokował II wojnę światową itd. itp.