  • Data: 2007-04-25 17:46:38
    Temat: Re: ubezpieczenie 20% kosztów inwestycji
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ musiałem zaciągnąć kredyt na 100% kosztów nieruchomości,
    > zmuszony byłem do ubezpieczenia tych 20%, które powinny być moim wkładem
    > własnym. Wkład ubezpieczony jest na 5 lat, w czasie których mam czas na
    > spłacenie brakującego wkładu własnego.
    >
    > I tutaj zaczyna się mój dylemat. Te 20% liczę od kwoty kredytu (200K)
    > czy też od rzeczywistych jego kosztów (czyli ok. 400K)? Bo teraz
    > zaczynam się zastanawiać, czy płacąc normalnie raty dam radę spłacić te
    > 20% w ciągu pięciu lat?

    20% liczone jest od kwoty kredytu = kapitalu (bez naliczonych odsetek),
    a to czy uda Ci sie splacic te 20% kapitalu w ciagu 5 lat uzaleznione
    jest od:
    - okresu kredytowania
    - rata stale czy malejace

    jak sobie zrobisz symulacje splaty kredytu (dowolny kalkulator
    kredytowy) to uzyskasz odp. na swoje pytanie

    pamietaj, patrzysz na to kiedy splacisz 20% KAPITALU kredytu

    --
    pozdr.
    RobertS