eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiuczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta InteligoRe: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
    Date: Sat, 28 Feb 2015 12:25:04 +0100
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <mcs8ih$qo6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <mcs7dv$pho$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1425122705 27398 91.145.138.83 (28 Feb 2015 11:25:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2015 11:25:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610893
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-28 12:13, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2015-02-28, Krystek<s...@k...art.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> List polecony
    >>
    >> W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, doręczyciel
    >> umieszcza w skrzynce oddawczej, na drzwiach adresata lub w innym
    >> widocznym miejscu pisemne zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki
    >> oraz adresie Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w
    >> którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licząc od
    >> dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.
    >
    > Umów do podpisania tego typu się zazwyczaj nie wysyła listem poleconym tylko:
    >
    > https://www.inpost.pl/klient-biznesowy/uslugi-poczto
    we/smart-courier.html

    Czyli pewnie, jeśli nie zastanie nikogo w domu to przesyłka wraca do
    adresata. Więc w dobrym tonie - jak w przypadku firm kurierskich -
    byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że
    przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

    Chociaż w takim mBanku to pamiętam, że umowa przyszła za pośrednictwem
    Poczty Polskiej, odsyłało się wypełnione i podpisane formularze. I to
    wszystko. Ale to było ponad 10 lat temu...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1