eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwusenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!Re: usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w
    Unii Europejskiej!
    Date: Thu, 04 Jun 2009 11:37:51 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip"
    >
    > WZROST
    > zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

    *Ty* zapomniałeś że ja cytuje post z pl.soc.polityka jako *żart*, cytuje
    "słowo w słowo". To nie ja zapomniałem kluczowego słowa którego brak
    zrobił z tematu postu który zacytowałem *pokazowy idiotyzm*.

    W swoim poście odniosłem się z ironią do tego co zostało postnięte
    dokładnie tak jak zostało postnięte. Nie poczuwam się do obowiązku
    domyślania się "co autor/poeta" miał na myśli. Czytam *co napisano*.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Prawdziwą wiedzą jest ta, która łączy się z czynem.