  • Data: 2010-10-18 09:36:58
    Temat: Re: visa elektron zakupy bez pinu i podpisu
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 08:30:19 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dlaczego? W pewnych sytuacjach samo "wylegitymowanie" się posiadaniem
    > karty może być wystar

    No właśnie mam wątpliwość czy można powiedzieć, że karta sama w sobie
    identyfikuje posiadacza. Jeśli tak by to wyglądało, to zbyteczne byłoby
    pisanie o fizycznym okazaniu karty i (łącznie) podaniu kodu pin lub
    złożeniu podpisu pod dyspozycją obciążenia karty.

    Ba, część polskich serwisów internetowych nie miałaby problemu ze stałym
    obciążaniem karty użytkownika bez pośredników (wystarczałoby wklepać dane
    w jakiś formularz i zapisać na serwerze, aby następnie, cyklicznie,
    obciążać ją).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org