    From: "Karol S." <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: volswagen bank, proces zakladania konta
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:59:07 +0100

    Paweł Muszyński pisze:

    > Ja wypełniłem wniosek w necie, zadzwoniła babka i powiedziała, że w
    > ciągu 7 dni skontaktuje się ze mną kurier z Inpost celem podpisania umowy.
    > Jeszcze się nie skontaktował, więc nie wiem, co dalej.

    U mnie j.w., po czym równo po 7 dniach od zakliknięcia skontaktował się
    kurier. Sprawdził dowód osobisty, spisał numery, podpisałem umowę,
    zabrał swoją kopię i wręczył przesyłkę startową.

    Wewnątrz przesyłki startowej token, telekod (hasło telefoniczne),
    regulamin, umowa, toip (ale nie wiedzieć czemu stara, z ceną 5 zł/mies
    za konto), instrukcja jak aktywować konto.

    5 dni później telefon z banku że podpisana umowa do nich dotarła i można
    do nich zadzwonić i aktywować token, kartę itd.

    W międzyczasie listem poleconym przyszła karta (bez chipa), zwykłą
    pocztą, nie Inpostem. Ciągle czekam na pin do tej karty, ma przyjść
    osobnym listem.

    Pozdrawiam
    Karol