    From: "Mis Uszatek" <m...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [vw bank] Nareszcie wydruk potwierdzen operacji !
    Date: Sat, 11 Oct 2003 07:29:16 +0200

    > rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    > ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    > banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    Nie do konca piszesz prawde.
    Opcja druku jest, u mnie (konto firmowe), dostepna dla wszystkich przelewow
    wstecz.
    Nie ma banku nadawcy/odbiorcy - ale jest numer tych bankow, wiec mozna
    sprawdzic jaki to bank. Zreszta nie jest to nikomu potrzebne, waze jest by
    bylo napisane kto (a to jest) placi komu (to tez jest) i za co (rowniez
    jest*), kwota i data operacji rowniez sa.

    * dla ZUSu nie ma tytulu przelewu, co prawda po numerze koncowki rachunku
    mozna sie domyslic, ale akurat to powinno byc wpisane w tytule (i to jest
    moim zdaniem niedorobka, do poprawy).