  • Data: 2004-02-28 20:33:24
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:opr33jz3j9ijysjm@news.tpi.pl...

    > No widzisz - punkt widzenia zależy..itd.
    > W większych miastach każdy chadza do swojego bankomatu i ma w nosie. Od
    > czasu do czasu zdaży mu się wypłacić z obcego.

    Tia, to fakt. U mnie obecnie moich bankomatów, to jest więcej niż wszystkich
    pozostałych, których jest kilkadziesiąt ;]

    > Ale mi nie :)) Wspomniałem przecież na początku o dużej ilości przelewów,
    > prawda?

    Musiałem przeoczyć.

    > No i samej kwestii bankomatów widzę, że nie rozumiesz ;)))))

    Wbrew pozorom rozumiem :) Jakiś czas przed wprowadzeniem zmian w TOiP
    Millennium chciałem tam założyć konto tylko po to, żeby móc tanio wypłacać
    za granicą, ale nie zdążyłem :)

    Pozdrawiam,
    Washko