eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Date: Mon, 11 Apr 2011 18:36:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <invalv$mng$1@news.onet.pl>
    References: <9...@k...googlegroups.com>
    <insp8t$88b$1@news.onet.pl> <int6k5$d5e$1@node2.news.atman.pl>
    <intdn3$kdt$1@news.onet.pl> <4da2e6f4$1@news.home.net.pl>
    <inv7c1$8d5$1@news.onet.pl>
    <4...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302539775 23280 89.74.40.231 (11 Apr 2011 16:36:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 16:36:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
    Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
    In-Reply-To: <4...@d...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550417
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-04-11 18:04, MK wrote:
    > czegos mi tu brakuje
    > 1/ bankomat nie wyplaca i sie restartuje (ew. koparka przecina kabel)

    Nie kończy transakcji. Nie odpowiada przez n sekund na łaczność. Bank
    zakłada błąd i konto jest odblokowane, transakcja nigdy sie nie odbyła.

    > 2/ bankomat wyplaca i sie restartuje (ew. koparka przecina kabel)

    3) w bankomat uderza meteoryt a jego odłamki uderzają w klawiaturę
    wstukując prawidłowy pin.

    W takiej sytuacji myslę że powinny zadziałać normalne procedury
    reklamacyjne. Na zdarzenia losowe nie da się zabezpieczyć elektronicznie
    w 100%.

    > co sie dzieje z kontem klienta?

    Nie sprowadzaj do warunków brzegowych udowadniając że jest złe bo te
    warunki brzegowe sa promilem promila problemów. Aktualne rozwiązanie
    jest zle w znacznie bardziej prymitywnych sytuacjach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1