eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku › Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <l9gvaq$bjn$1@node1.news.atman.pl>
    <1kizu8cfbdknz$.80w1uyq0apan$.dlg@40tude.net>
    <l9hb2s$o4u$1@node1.news.atman.pl>
    <52bc3b26$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9hgs9$fc8$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l9hgs9$fc8$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność
    banku
    Date: Fri, 27 Dec 2013 01:13:27 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 32
    Message-ID: <52bcc71b$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.240.185
    X-Trace: 1388103451 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2172 83.6.240.185:55864
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2866
    X-Received-Body-CRC: 3640617205
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598787
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:l9hgs9$fc8$1@node2.news.atman.pl...
    >> Ale źle ostrzegasz. Źle, bo nakłaniasz do popełnienia przestępstwa.
    >> Zwłaszcza, że można dobrze i bez popełniania przestępstwa. Policję
    >> powiadamiasz o oszustwie polegającym na wyłudzeniu 100% kwoty poprzez
    >> przysłanie Ci bezwartościowej rzeczy i takie postanowienie o wszczęciu
    >> od policjanta dostajesz. Pisząc do ALLEGRO nie rozwodzisz sie i
    >> podajesz, ze zostałeś oszukany na 100%, bowiem nie dostałeś zamówionej
    >> rzeczy. O dostaniu "cegły" nie piszesz.
    > Możliwe, ja starałem się podejść do sprawy uczciwie i w konsekwencji
    > straciłem 50% zapłaconej kwoty.
    > Allegro ma swoje "ścieżki zgłoszenia" i wybierasz jedną z opcji -
    > dostałeś niezgodny z opisem, czy nie dostałeś.

    Niezgodny z opisem, to jest wócza, jak zamiast czarnego dostaniesz biały,
    ale sprawny i użyteczny przedmiot. I wówczas dostaniesz 50% zwrotu.

    > Ja tylko podaję, jak robiony jest w trąbkę kupujący - raz przez
    > sprzedawcę-oszusta, dwa przez Allegro z programem POK.

    W tym wypadku raczej winne jest błędne zgłoszenie.

    > Oczywiście wybór należy do przyszłych "wyrąbanych". Chcesz utopić 50%
    > kwoty pisz, że dostałeś niezgodny z opisem, do niczego nie nadający się
    > przedmiot.
    > Chcesz mieć szanse na odzyskanie 100% wpłaconej kwoty (o ile mnie pamięć
    > nie myli, bez kosztów transportu),
    > musisz przemyśleć sprawę.

    Jak zawsze. No i to kwestia przyjętych zasad. W sumie ALLEGRO przecież
    nikogo nie oszukuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1