  • Data: 2010-05-17 19:30:04
    Temat: Re: warto teraz zainwestowac w fundusze obligacji
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W kantorze na srpeadzie tracisz około 5% na wejściu.
    > Nie wiem nie grywałem na foreksie, ale wydaje mi się że będą tam
    > spready mogą być sporo mniejsze.

    "[...] Nie pobieramy prowizji za realizację zleceń. Jedynym kosztem
    transakcji jest spread który dla najbardziej płynnych instrumentów
    zaczyna się już od 2 pipsów. [...]".

    Forex na platformie BOSSAFX
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=955#artid14729pos4

    Jak to się panowie liczy ?. Może ktoś pomoże (kiedyś się tym
    interesowałem, ale jakoś wyleciało mi z głowy).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/